Zarząd

Katarzyna Barczyńska

Prezes Zarządu

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczka programu Executive MBA Edinburgh Business School. 

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w wydawnictwie Egmont. Następnie stworzyła w Polsce biuro Oxford University Press, którym kierowała w latach 1995-2002. Przez kolejne 14 lat związana była z Pearson plc, pełniąc funkcję Prezesa na Polskę, Europę Centralną i Wschodnią oraz Grecję i Skandynawię. Od roku 2013 była także Prezesem dla linii ELT (English Language Teaching) dla regionu EMEA w wydawnictwie Pearson. Przed dołączeniem do Grupy PWN zarządzała Działem Rynku Otwartego we WSiP SA, kierując sieciami szkół językowych Empik i Profi-Lingua. W tym czasie wprowadziła też do Polski program nauczania języka angielskiego Disney English. Od ponad trzech lat jest mentorką Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i aktywnie wspiera kobiece start-upy. 

Obecnie, jako Prezes Zarządu, odpowiada zarówno za bieżące działania jak i przyszły rozwój firmy.

Lidia Banach

Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu

Absolwentka Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Pracowała w Grupie PWN w latach 2005-2008 – jako Dyrektor ds. Kontroli Finansowej Wydawnictwa Naukowego PWN i Członek Zarządu spółki Mikom. Poza Grupą PWN zdobyła doświadczenie zawodowe na stanowisku Dyrektora Finansowo-Administracyjnego w Wincanton Marqueset France SA oraz w Merlin.pl S.A.

Obecnie, jako Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy, odpowiada za tworzenie, wdrażanie oraz kontrolowanie finansowej, inwestycyjnej i sprzedażowej strategii Wydawnictwa, a także za jego bieżącą działalność operacyjną.

Joanna Dowgiałło-Tyszka

Dyrektor Wydawniczy, Członek Zarządu

Absolwentka Wydziału Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Doświadczenie w branży wydawniczej zdobywała od 1996 roku, pracując w takich wydawnictwach jak Infor, JMG Magazine Publishing Company, Wydawnictwo Prasowe Twój Styl, Bauer, Edipresse. W latach 2004-2015 jako Redaktor Naczelna polskiego oddziału De Agostini była odpowiedzialna za tworzenie strategicznych i długoterminowych planów rozwoju wydawnictwa, kreowanie koncepcji wydawniczych, analizę rynku, budowanie zespołów autorsko-redakcyjno-graficznych w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Obecnie, jako Członek Zarządu, jest odpowiedzialna za rozwój następujących obszarów: Dział Wydawniczy, Dział Marketingu, Dział Graficzny i Dział Produkcji.