Salon metodyczny

Dziecięca twórczość. Dlaczego warto, by dzieci tworzyły?

Neurodydaktycy wskazują, że najsilniej stymuluje go twórcze zajmowanie się sztuką. Jak wykorzystać tę wiedzę na zajęciach w przedszkolu?

Więcej
Kształtowanie inteligencji emocjonalnej

Sukces w szkole i w dorosłym życiu zależy w dużym stopniu od umiejętności emocjonalnych ukształtowanych w okresie przedszkolnym!

Więcej

Spontaniczne zabawy małych dzieci zawsze zawierają w sobie znamiona eksperymentu naukowego. Dlaczego warto stosować tę formę aktywności w przedszkolu i w szkole?

Więcej
Rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym

Jak kształtuje się rozwój emocjonalny w wieku przedszkolnym? Jaka jest rola przedszkola w procesie wspierania rozwoju emocjonalnego?

Więcej

Co ważniejsze w edukacji uczniów z niepełnosprawnością - opanowanie wiedzy czy kształtowanie umiejętności społecznych?

Więcej

Każdy uczeń z niepełnosprawnością może osiągnąć sukces edukacyjny, pod warunkiem jednak, że zostaną spełnione określone warunki.

Więcej
Język angielski w przedszkolu - metody i formy pracy

Katarzyna Nicholls, specjalistka w zakresie wczesnego nauczania języka angielskiego, omawia metody i formy pracy, które pomogą najmłodszym rozpocząć wyjątkową przygodę z językiem obcym.

Więcej
Dziecko – mały aktor na scenie życia

Dzięki edukacji teatralnej w przedszkolu dziecko ma szansę zaistnieć w dorosłej roli życia jako osoba z ogromnym potencjałem umiejętności interpersonalnych.

Więcej
How much English in an English lesson?

Jak skutecznie wprowadzać interakcyjne formy pracy, aby przygotować uczniów do spontanicznej komunikacji w autentycznych sytuacjach? Zapraszamy do lektury artykułu metodycznego Iwony Rybak!

Więcej
wczytaj więcej wczytuje więcej
1 2 3 4